Aanpassingen dienstverlening
Sinds donderdagmiddag 12 maart heeft de overheid verschillende maatregelen getroffen om het verspreiding van het coronavirus te voorkomen. Ook wij passen onze dienstverlening aan op deze ontwikkelingen. Onze aanpak kenmerkt zich door een persoonlijke, pragmatische en resultaatgerichte aanpak. Pragmatisch handelen betekent nu, dat we onze persoonlijke aanpak aan laten sluiten op wat de omstandigheden om ons heen voorschrijven.
Persoonlijk contact op afstand
In aansluiting op de richtlijnen van het RIVM en de overheid zijn wij per direct overgegaan op e-coaching vanuit huis. Al onze medewerkers hebben geen persoonlijke afspraken meer, maar de gesprekken in trajecten voeren we via (beeld-) telefoon en /of skype.
De verslaglegging vindt op de gebruikelijke wijze plaats. Op deze manier kunnen alle trajecten worden voortgezet volgens daarvoor geldende richtlijnen.
Deze maatregel geldt in ieder geval tot en met 19 mei.
Online portaal Mijnstaatvandienst
Kandidaten die een traject via ons volgen hebben toegang tot ons digitale platform Mijnstaatvandienst, een persoonlijk, digitaal portaal met alle informatie die nodig is voor een traject via Staatvandienst. Alle rapportages, online testen met resultaten, e-learningtrainingen en sollicitatieactiviteiten zitten hierin. Alle informatie over het traject kan de kandidaat op elk moment inzien via mobiel, desktop, laptop of tablet. Ook het contact met zijn of haar consultant kan via dit portaal verlopen.
Met deze aanpassingen verandert er niets in onze aanpak en kunnen wij optimale dienstverlening garanderen.
Meer informatie
Ook wij volgen de ontwikkelingen op de voet. Graag wijzen wij op de informatievoorziening vanuit onze brancheorganisatie OVAL. Belangrijke informatie over het coronavirus voor werkgevers in relatie tot werk heeft zij verzameld op haar website.